(Den här bilden bjuder jag på, inget smink eller nått!) :)
 
Okej, nu var man här då igen. :)
Har kommit fram till att åtminstone 1 inlägg i veckan skall jag hålla.
För de blir ju stå tråkigt när de tar länge mellan inläggen. 

Men idag då var det skolan från klockan 8. Steg upp 7 och kastade ut hästen, matade hunden, statade bilen och så sminkade jag mej. Ni vet en sån där normal morgon rutin ;) Förutom när man försover sig då.
Nå åkte till skolan och var där. Fick en ny upg. idag och det var att bygga en grund. Gick helt bra, förutom att de började regna och man blev helt genomblöt och så blev de så himla halt där man skulle gå.
Det fick faktiskt helt okej. Men bättre skulle väll det ha gått om den ja jobbat me skulle ha kanske lite mera motivation. Eller vist har han motivation men ibland så går de som nog lite för slött och så de JÄVLA KAFFET!

Då menar jag inte att de e jätte tråkigt att nu som då ta en rast. Men när man vet att man skall ha en viss sak färdig till ett visst klockslag eller så. Då behöver man ju inte kasta bort tiden med en kaffe som man kan ta senare, eller när som helst. Så där har vi lite olika åsikter tror ja.

Nåjah fick de ganska långt gjort, har bara formen som skall hastigt spikas ihop i morgon och så skall de gjutas och allt de andra.. Så kanske man får den delen undan gjort. :)

Sen åkte jag hemåt och på vägen hem såg jag att den nya butiken (S-Maket) hade öppnat, så ringde direkt till Nadja, min älskade ;)  och frågade om hon skulle komma med dit och titta lite senare på kvällen. Så mockade stallet pch tog in hästen, när jag kom hem. Städade Baztians bur och värmde mat och plockade ur diskmaskinen. Sen bar de av till nybutiken med Nadja och efter det bjöd hon på kaffe. Mums. Annat mums va väll att när vi gick där, så visst de va fint och nytt. Men inget speciellt egentligen. Men tårte och kaffe bjöd dom på.

Oooh nej.. nu måste ja värkligen sluta, ser inte vad jag skriver och börjar bli riktigt trött. Men kan berätta mer kanske i morgon om ja hinner. Har en sak som som jag skulle vilja visa er. Men nu, sov gott! :)
 
 

Det stormar ute.

Allmänt Kommentera
(Den här bilden bjuder jag på, inget smink eller nått!) :)
 
Okej, nu var man här då igen. :)
Har kommit fram till att åtminstone 1 inlägg i veckan skall jag hålla.
För de blir ju stå tråkigt när de tar länge mellan inläggen. 

Men idag då var det skolan från klockan 8. Steg upp 7 och kastade ut hästen, matade hunden, statade bilen och så sminkade jag mej. Ni vet en sån där normal morgon rutin ;) Förutom när man försover sig då.
Nå åkte till skolan och var där. Fick en ny upg. idag och det var att bygga en grund. Gick helt bra, förutom att de började regna och man blev helt genomblöt och så blev de så himla halt där man skulle gå.
Det fick faktiskt helt okej. Men bättre skulle väll det ha gått om den ja jobbat me skulle ha kanske lite mera motivation. Eller vist har han motivation men ibland så går de som nog lite för slött och så de JÄVLA KAFFET!

Då menar jag inte att de e jätte tråkigt att nu som då ta en rast. Men när man vet att man skall ha en viss sak färdig till ett visst klockslag eller så. Då behöver man ju inte kasta bort tiden med en kaffe som man kan ta senare, eller när som helst. Så där har vi lite olika åsikter tror ja.

Nåjah fick de ganska långt gjort, har bara formen som skall hastigt spikas ihop i morgon och så skall de gjutas och allt de andra.. Så kanske man får den delen undan gjort. :)

Sen åkte jag hemåt och på vägen hem såg jag att den nya butiken (S-Maket) hade öppnat, så ringde direkt till Nadja, min älskade ;)  och frågade om hon skulle komma med dit och titta lite senare på kvällen. Så mockade stallet pch tog in hästen, när jag kom hem. Städade Baztians bur och värmde mat och plockade ur diskmaskinen. Sen bar de av till nybutiken med Nadja och efter det bjöd hon på kaffe. Mums. Annat mums va väll att när vi gick där, så visst de va fint och nytt. Men inget speciellt egentligen. Men tårte och kaffe bjöd dom på.

Oooh nej.. nu måste ja värkligen sluta, ser inte vad jag skriver och börjar bli riktigt trött. Men kan berätta mer kanske i morgon om ja hinner. Har en sak som som jag skulle vilja visa er. Men nu, sov gott! :)