Hej bloggen, kastar in ett inlägg eftersom jag e "ledig" eller ja har blivit förkyld. Bara på en liten stund så hade hela helvetet brutit löst. Men har varit i skolan hela veckan och klarat mej ganska bra. Men värst var det igår när jag aldrig trodde dagen skulle ta slut och mitt huvud kände som om de skulle explodera när som hällst. Nå iaf. idag e ja hemma dricker grönt te med jordgbbs cupcake smak. Smaken är så där, känner inte så mycke. Men de blir att vila ut idag nu så man orkar torsdagen. :) nu ska ja fortsätta se på The Vampire Diaries så vi ses! kram! 

Förkyld

Allmänt Kommentera
 
Hej bloggen, kastar in ett inlägg eftersom jag e "ledig" eller ja har blivit förkyld. Bara på en liten stund så hade hela helvetet brutit löst. Men har varit i skolan hela veckan och klarat mej ganska bra. Men värst var det igår när jag aldrig trodde dagen skulle ta slut och mitt huvud kände som om de skulle explodera när som hällst. Nå iaf. idag e ja hemma dricker grönt te med jordgbbs cupcake smak. Smaken är så där, känner inte så mycke. Men de blir att vila ut idag nu så man orkar torsdagen. :) nu ska ja fortsätta se på The Vampire Diaries så vi ses! kram!