.
De började med en glass vid stranden där hemma och slutade i Björköbys vackra skärgård.
.

.
Styrde kosan mot Björköby igår klockan 22.00. På salteriet hade dom dans som vanligt som slut för postroddarna. De va fint och folk var glada och oj va vi dansade. De va nästan som att komma hem. Vi hittade bekanta och till och med folk vi aldrig mött så pratade gärna med en. Ingen va speciellt blyga. Men störst av allt, vi hade roligt! Enormt roligt. :)
.

.
Klockan var närmare 3 på natten när vi kom hem. Jag somnade ganska fort. Men när jag vaknade idag så hade jag tydligen blivit sjuk. Så nu snuvar och hostar man. Känner mej helt slut. Men behöver ju inte vara ensam för A har också blivit det. :)

Björköby, dans och förkylning.

Allmänt Kommentera

.
De började med en glass vid stranden där hemma och slutade i Björköbys vackra skärgård.
.

.
Styrde kosan mot Björköby igår klockan 22.00. På salteriet hade dom dans som vanligt som slut för postroddarna. De va fint och folk var glada och oj va vi dansade. De va nästan som att komma hem. Vi hittade bekanta och till och med folk vi aldrig mött så pratade gärna med en. Ingen va speciellt blyga. Men störst av allt, vi hade roligt! Enormt roligt. :)
.

.
Klockan var närmare 3 på natten när vi kom hem. Jag somnade ganska fort. Men när jag vaknade idag så hade jag tydligen blivit sjuk. Så nu snuvar och hostar man. Känner mej helt slut. Men behöver ju inte vara ensam för A har också blivit det. :)