.
Idag har jag gjort en massa fixande och grejande. Jag och F fick dom sista brädorna målade på förådets baksida. Och sen innan A kom hem hann jag fixa maten. Ris, kyckling och curry sås. + grekisk sallad. Men efter det så frös jag så mycket så jag kröp under "goose filten" och somnade i A.s famn. Blev sen väckt för att hämta in häst och hund. Gick sen över till mamma och pysslade lite och efter en sväng till ABC med N. Och nu ligger ja i sängen för att kolla ett avsnitt på True Blood tills jag somnar. Så sov gott alla ♡

Onsdag

Kommentera
.
Idag har jag gjort en massa fixande och grejande. Jag och F fick dom sista brädorna målade på förådets baksida. Och sen innan A kom hem hann jag fixa maten. Ris, kyckling och curry sås. + grekisk sallad. Men efter det så frös jag så mycket så jag kröp under "goose filten" och somnade i A.s famn. Blev sen väckt för att hämta in häst och hund. Gick sen över till mamma och pysslade lite och efter en sväng till ABC med N. Och nu ligger ja i sängen för att kolla ett avsnitt på True Blood tills jag somnar. Så sov gott alla ♡